Skyscraper
+ Follow | Dashboard

The Korean Artists
Monday, 5 December 2011 | 16:35 | 0 comments
 Annyeohaseyo..did u know about korea ? Korea is amazing to me . They have so many cute artists . Like CN BLUE , MISS A , 2AM , 2PM , FT ISLAND . Act misya mula minat korea sebulan lebih kod . Kakak sedare misya yang ajar . One day deaorang ajak misya tengok Dream High . Uwahh gila gempak citer dea . Then bila pikir balik deaorang lagi gempak dari Indon kod . Dulu misya memang minat indon . Tiap-2 hari misya tunggu cerita Nada Cinta depan tv . Sekarang dah tak sebab misya dah minat Korea sekarang . hehehe. Disini akan misya serta kan gambar deaorang okay ? besar mata dulu baru boleh tengok 0.0

This Is 2PM

Nihh Pulak CN BLUE

Yang comel nihh IU

Dan Ini Ialah MISS A
kakak-kakak saudaraku yang ayu,menawan,&cantik
Saturday, 29 October 2011 | 16:05 | 0 comments
Assalammualaikum,                                                                                                                                              



Nama kakak saudara misya yang pertama ialah Nur Nabila Binti Mohd Solihin.Umur dia akan dirahsiakan.Jikalau sesiapa yang tau senyap-senyap sudahlah.Dia berasal dari Kota Tinggi.Hobi dia ialah mengambil gambar dan menyakat budak-budak.dia kalau sehari tak kacau budak-budak tak sah.dia buat budak-budak sampai menangis.Nama panggilan dia ialah bella/ella/nabella.Cita-cita dia ialah menjadi fotografer.That all about kakak saudara misya.  (Cantik x kakak saudara misya)


Okeyyy,kali ni misya nak cerita pulak pasal kakak saudara misya yang kedua.Nak tau x korang semua,yokkk misya cerita pada korang semua:

 Nur Najihah Binti Mohd Solihin.Umur dia ialah 13 tahun.Nama panggilan dia ialah jiha/jia/najiha.Hobi dia ialah membaca buku novel cintan cintun tu best...sory ye jika saya ada tiru ayat korang semua hehehe......Cita-cita dia ialah doktor.Oh kak jihah tiru cita-cita misya nampak.hihihi...dia ialah seorang yang garang sama macam orang yang dekat atas tu tapi malas nak tulis nanti kena buli dengan dia karang.Alamak misya dah tertulis pulak.Ok lah that all about kakak saudara misya:)   (comel x kakak saudara misya)
Adik Beradik Misya
Friday, 28 October 2011 | 21:31 | 0 comments
Okayy . ni arwah abang misya . .nama arwah ni  MOHD ZUHARY BIN MOHD ZAILANI . arwah berumur 17 tahun .  sekolah dekat SMK BANDAR . arwah ni orangnya rajin , peramah , baik , caring n ad la lgi .arwah ni dulu ad gf .nama dia  ZURAINI  tapi misya ta suke kat dia .gedik gila ...' playgirl ' pulak tu .its annoying me okayy ..n thats all about arwah abang misya ni .



#hensem tak ? haha .gurau okay ! :)






 
Nihh MOHD ZAHER . 14 tahun . Agak mantol sikit angah nihh . Ohh ya dea nihh perasan hensem dea ingat semua perempuan minat kat dea padahal tak punn . :P mata dea agak sepet kulit dea puteh tak mcm adik beradik misya yang lain . Mungkin sebab tuhh kodd dea cakap ramai minat dea :) lebih lah lu angah . hehe :P










Nihh MOHD ZAIHAN . 13 tahun . Rajin . bertanggungjawab sejak arwah meninggal dea amik alih tugas arwah kat rumah . Diminati ramai sebab dea ada tahi lalat sebelah mulut and dea nihh comeel jerr . tak tinggi . tak rendah sederhana lahh . Dea abng misya tapii misya panggil dea 'Adik' pelik kan ? haha . mungkins sebab dari kecik ibu panggil dea adik kodd :)






Ni MOHD ZUHILMI . 10 tahun . Orang panggil dea Emi . Kulit dea gelap tak mcm adik beradik yang lain . Misya ngn adik beradik selalu panggil dea ank Bangla / ank India ..nakal wohh . satu hari kalau tak dapat gula-2 tak sah . alamatnya tak cergas lahh . even dea nakal dea baik . bila dea buat sesorang marah kat dea .. dea akan pujuk . Mcm india atau bangla punn dea tetap adik misya yang misya sayang :)


Ni adik misya yang ketujuh .MISYA ZULAIKA nama dia . orang selalu panggil dia 'ika'. she is 6  years old .sekolah at SK LAKSAMANA . ika ni seorang yang ' terlebih peramah ' dan kuat mengadu .dia ni kadangII perasan cantik . tu je lh pasal dia ..ta nak cakap lebihII .

#cantik ke ? :P



And this is my younger brother . nama dea MOHD MUKHZANI . he is 4 years old.dea lah adik kesayangan arwah abg misya .comel x adik misya ni ? pada pendapat misya comel sangat...ermmm,,,pada pendapat korang adik misya ni comel ta ? :) dea ni seorang yang cepat mengadu tapi x pe lah janji ade adik kan. korang ade adik x ?



Shout

ShoutMix chat widget

Navigations

About Affies Entries


Lagu Fav Misya