Skyscraper
+ Follow | Dashboard

kakak-kakak saudaraku yang ayu,menawan,&cantik
Saturday, 29 October 2011 | 16:05 | 0 comments
Assalammualaikum,                                                                                                                                              



Nama kakak saudara misya yang pertama ialah Nur Nabila Binti Mohd Solihin.Umur dia akan dirahsiakan.Jikalau sesiapa yang tau senyap-senyap sudahlah.Dia berasal dari Kota Tinggi.Hobi dia ialah mengambil gambar dan menyakat budak-budak.dia kalau sehari tak kacau budak-budak tak sah.dia buat budak-budak sampai menangis.Nama panggilan dia ialah bella/ella/nabella.Cita-cita dia ialah menjadi fotografer.That all about kakak saudara misya.  (Cantik x kakak saudara misya)


Okeyyy,kali ni misya nak cerita pulak pasal kakak saudara misya yang kedua.Nak tau x korang semua,yokkk misya cerita pada korang semua:

 Nur Najihah Binti Mohd Solihin.Umur dia ialah 13 tahun.Nama panggilan dia ialah jiha/jia/najiha.Hobi dia ialah membaca buku novel cintan cintun tu best...sory ye jika saya ada tiru ayat korang semua hehehe......Cita-cita dia ialah doktor.Oh kak jihah tiru cita-cita misya nampak.hihihi...dia ialah seorang yang garang sama macam orang yang dekat atas tu tapi malas nak tulis nanti kena buli dengan dia karang.Alamak misya dah tertulis pulak.Ok lah that all about kakak saudara misya:)   (comel x kakak saudara misya)

Older Post | Newer Post
Shout

ShoutMix chat widget

Navigations

About Affies Entries


Lagu Fav Misya