Skyscraper
+ Follow | Dashboard

Adik Beradik Misya
Friday, 28 October 2011 | 21:31 | 0 comments
Okayy . ni arwah abang misya . .nama arwah ni  MOHD ZUHARY BIN MOHD ZAILANI . arwah berumur 17 tahun .  sekolah dekat SMK BANDAR . arwah ni orangnya rajin , peramah , baik , caring n ad la lgi .arwah ni dulu ad gf .nama dia  ZURAINI  tapi misya ta suke kat dia .gedik gila ...' playgirl ' pulak tu .its annoying me okayy ..n thats all about arwah abang misya ni .



#hensem tak ? haha .gurau okay ! :)






 
Nihh MOHD ZAHER . 14 tahun . Agak mantol sikit angah nihh . Ohh ya dea nihh perasan hensem dea ingat semua perempuan minat kat dea padahal tak punn . :P mata dea agak sepet kulit dea puteh tak mcm adik beradik misya yang lain . Mungkin sebab tuhh kodd dea cakap ramai minat dea :) lebih lah lu angah . hehe :P










Nihh MOHD ZAIHAN . 13 tahun . Rajin . bertanggungjawab sejak arwah meninggal dea amik alih tugas arwah kat rumah . Diminati ramai sebab dea ada tahi lalat sebelah mulut and dea nihh comeel jerr . tak tinggi . tak rendah sederhana lahh . Dea abng misya tapii misya panggil dea 'Adik' pelik kan ? haha . mungkins sebab dari kecik ibu panggil dea adik kodd :)






Ni MOHD ZUHILMI . 10 tahun . Orang panggil dea Emi . Kulit dea gelap tak mcm adik beradik yang lain . Misya ngn adik beradik selalu panggil dea ank Bangla / ank India ..nakal wohh . satu hari kalau tak dapat gula-2 tak sah . alamatnya tak cergas lahh . even dea nakal dea baik . bila dea buat sesorang marah kat dea .. dea akan pujuk . Mcm india atau bangla punn dea tetap adik misya yang misya sayang :)


Ni adik misya yang ketujuh .MISYA ZULAIKA nama dia . orang selalu panggil dia 'ika'. she is 6  years old .sekolah at SK LAKSAMANA . ika ni seorang yang ' terlebih peramah ' dan kuat mengadu .dia ni kadangII perasan cantik . tu je lh pasal dia ..ta nak cakap lebihII .

#cantik ke ? :P



And this is my younger brother . nama dea MOHD MUKHZANI . he is 4 years old.dea lah adik kesayangan arwah abg misya .comel x adik misya ni ? pada pendapat misya comel sangat...ermmm,,,pada pendapat korang adik misya ni comel ta ? :) dea ni seorang yang cepat mengadu tapi x pe lah janji ade adik kan. korang ade adik x ?



| Newer Post
Shout

ShoutMix chat widget

Navigations

About Affies Entries


Lagu Fav Misya